sklep online: www.odczarowujeksiegowosc.pl należy do spółki:
Cyfrowe Inicjatywy sp. z o.o.
NIP: 5213901020, KRS: 0000849299
ul. Zamknięta 10 lok. 1.5
30-554 Kraków
Wszelkie prawa do treści oraz zdjęć zamieszczonych na stronie www.odczarowujeksiegowosc.pl i jej podstronach należą wyłącznie do spółki Cyfrowe Inicjatywy sp. z o.o. Nie dotyczy treści, zdjęć, materiałów dostarczonych przez Partnerów dostawcy rozwiązania shoper.pl oraz innych firm współpracujących w celu umożliwienia sprawnych i bezpiecznych zakupóww online w sklepie.
---------------------------------------------------
Czy w sklepie sprzedajecie bilety na wydarzenia stacjonarne?
W sklepie www.odczarowujeksiegowosc.pl są sprzedawane wyłącznie produkty cyfrowe w formie warsztatów online. Na ten moment sklep nie organizuje wydarzeń stacjonarnych.
Na czym polega przedsprzedaż?
Przedsprzedaż polega na przedterminowej sprzedaży warsztatów online, która zwykle zaczyna się maksymalnie 30 dni przed planowanym uruchomieniem regularnej sprzedaży.
Dzięki temu, Klienci, którzy zakupią produkt w przedsprzedaży, mają okazję do skorzystania z niższej, promocyjnej ceny. Cena regularna zawsze jest wyższa od ceny w przedsprzedaży.
Klient otrzymuje dostęp do zakupionego w przedsprzedaży warsztatu w dniu, w którym produkt jest wprowadzony do sklepu do regularnej sprzedaży. Informacja o dniu publikacji produktu podana jest zawsze na karcie produktu.
Czy produkt w przedsprzedaży będzie dostępny w sprzedaży regularnej?
Produkt udostępniony do zakupu w przedsprzedaży może nie być udostępniony do sprzedaży regularnej. W sytuacji, w której w trakcie trwającej przedsprzedaży okaże się, że oferowany produkt nie cieszy się zainteresowaniem wśród Klientów, redakcja ma prawo zakończyć przedsprzedaż przed czasem. Tym samym produkt nie zostanie wprowadzony do sprzedaży regularnej.
Zakupiłam warsztat w przedsprzedaży, ale w regulaminie jest napisane, że oferta może nie zostać zrealizowana. Co w takiej sytuacji z wpłaconymi środkami?
Rezygnacja z realizacji warsztatu oznacza, że wszystkie wpłacone środki za zakup produktu zostaną zwrócone klientom najpóźniej w ciągu 48 godzin od wycofania oferty z przedsprzedaży. Osoby, które zakupiły warsztat, który nie zostanie zrealizowany, zostaną o tym fakcie powiadomieni drogą elektroniczną na adres email podany w zamówieniu.
Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Wymiana produktu ze względu na jego charakter i przeznaczenie nie jest możliwa.
Jak długo mam dostęp do zakupionego warsztatu?
Klient ma dostęp do zakupionego produktu przez rok, przy czym za 1 dzień wykupionego okresu należy uważać dzień, w którym produkt został oficjalnie udostępniony w regularnej sprzedaży - w przypadku zakupów zrealizowanych w przedsprzedaży - a w przypadku zakupów dokonanych w czasie trwania regularnej sprzedaży, będzie to dzień, w którym Klient otrzymał wiadomość z dostępem do materiału.
Czy mogę płacić kartą?
Aktualnie trwa proces weryfikacji u Partnerów dostarczających rozwiązania płatności online. Płatności elektroniczne zostaną włączone w sklepie w chwili, w której otrzymamy pozytywną ocenę i akceptację ze strony Partnera shoper płatności.